"sofias "

hejsan bloggen ! , 

ja sitter här med jamanda och har nyss kommit från den steekiga stan.

igår va jag med jesper och vi hade de lite blodigt Xd.

jesper började skrika att ja hade blood över hela facset sen började jag skrika för han också hade det

hahaha de händer alltid nått.

jag och frida hade tänkt ha en ny frågestund så att ni kan ju börja fundera på lite frågor.

jag är något avundsjuk på Wilma som är i KRETA nu men glad också för hon ska köpa playboy stuffs for me. 

Heff har en ny tjej i the mansion han e inte riktigt klok när han slänger ut mina 

bruds dom är så sjukt fina och roliga hoppas han ångrar sig men ett plus är ju att hon e halv svensk ;) .

Pusspådäh<3 som frida brukar säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0