"sofia"

haha en jag känner andrea heter hon sa att hon hade träffat dig och att hon hade varit med dig och nå fler och nån som hon känner på kulturnatta och att du var as packad haha fett chill =) : You got to party girl ;) . 

kuul men ja känner ingen andrea vad jag vet men de är möjligt att jag träffat henne:) 

 

tkr du är fettcool som fortsätter vara dig själv även fast alla idoter kommenterar! 

skitfin blogg btw :):
Tack de är sånt ja behöver höra jag tycker inte att nån ska ta åt sig 

av vad folk säger om en de är din egen buissniss så keep live life you way then you will end up happy ;) 

   

har inga pengar på mobilen nu men ring gärna om det är nått ni undrar :* pusspådäh<3 som frida brukar säga .

ja uppskattar dom som är seriösa och ringer men låt bli om ni inte har nått vettigt att säga


Kommentarer
Postat av: stockholmare

heeiii azzzooo sofiaa du sa ju i ditt inlägg att man skulle säga varifrån man kommer, kjag bor i stockholm and i just LOVE eran blogg! pusspådäh

2009-05-28 @ 15:21:09
Postat av: Anonym

stripparu? du visar typ halva brösten

2009-05-28 @ 18:15:21
Postat av: Maria

hej :)

skrev just in eran blogg på min (Reklam),

ni är faktist en av dom bästa jag har läst!

=)

läs gärna min blogg! =)

2009-05-28 @ 22:04:50
URL: http://nymann.blogg.se/
Postat av: rebecca

Hahahah , bästa bloggen,

Men vi var typ med en tjej som heter andera på kulturnatta iaf en stund sen drog tep dom så hahaha

2009-05-29 @ 10:15:47
Postat av: Anonym

Vart har du köpt din rosa adidas tröja ?

2009-05-29 @ 10:20:58
Postat av: Anonym

Alltså vet du hur jävla mycket du gör bort dig?

Alla bara skrattar åt dig för att du är så fjortis man kan bli och är så extremt ful!!

Du får ju fan skärpa dig,

PINSAMT äcklig

2009-05-29 @ 19:55:43
Postat av: Anonym

men om du inte har tid att blogga varför bloggar du? du kommer aldrig att lyckas om du fortsätter såhär din blogg blir bara tråkigare eftersom det inte kommer något nytt, alla läsare förväntar sej att de ska komma någonting nytt VARJE dag , så lägg ner bloggen om du inte har tid

2009-05-30 @ 19:13:09
Postat av: andrea

jag känner inte dig alls,

jag var med jamanda&kim du var tydligen med dom jag träffade dig, när du var full,

känner dig inte alls, inte ett dug vet inte hur du är som person,,

vet abra vem du är eftersom jag läser din blogg rätt så ofta!

ananrs ahr jag ingen aning om vem du är,utom att du känenr jamanda och var full på kulturnatta det enda ajg vet om dig ;)

2009-06-01 @ 11:58:19
Postat av: andrea again

jag känner inte sofia , men snälla ni som komenterar

negativt, stör mig så sjkt mkt på de,t

tyck vad ni vill men säg det inte rätt ut,,så jävla onödigt hatar det ju,blir galen på folk som trycker ner bara för att dom tycekr en är fjortis jamena so what?

who care? ,, ta inte åt dig sofia,, hlr, bara omoget att hålla på att skriva du är pinsamt äcklig skärp dig fjortis osv.. omfg.

2009-06-01 @ 12:03:40
Postat av: ska vi dra till donken å feeeezta, pööözz!?

vad är en fjortis i dina ögon? - jo dom med as mke fondation, på läpparna, & så mke mascara att ögonfransarna blir typ tre, supertuperat hår.

ah, just like you bby!

och till du som skrev: stripparu? du visar typ halva brösten.



- VILKA JÄVLA BRÖST:O

2009-06-16 @ 22:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0