"sofia"

hejsan bloggen ja sitter och läser bloggar och funderar över vilka 

kändisar som ska komma till kulturnatta iår.

Förra året vare ju sjukt drag med Afasi och filthy och ja har ju försökt titta om

de finns några roliga famous people som ska komma men de är typ 

bara massa okända förutom sarek nått jävla 90-tals brudar som tror dom är nått

för dom har varit med i melodifestivalen , menmen what so ever. 

imorgon så ska jesper komma! saknar honom ja har inte sätt pöjka sen i förrgår.

och alla dom hära rykten som säger att jag går på drogs sluta på en gång för ja får massa skit

imorrn ska ja boka pissprov tacksåmkt.

Pusspådääh<3:* som frida brukar säga :)


Kommentarer
Postat av: findus

men vha:O är dom störd el? hur kan dom säga sånt skit?!

2009-05-12 @ 15:04:39
Postat av: Elinaaa

hejsan du sofia jag tycker verkligen att du är hur cool som helst står för vad du säger, din och fridas blogg har hjälpt mig jävligt mycket, jag var en sån som tänkte för mycket på allt och ingenting och vad vännerna tycktemen nu läsar jag eran blogg dagligen tack så jävla mycket!! =)

2009-05-12 @ 18:58:47
Postat av: Linnea L

Sv: Tack =)

2009-05-12 @ 20:29:13
URL: http://linneeeal.blogg.se/
Postat av: HANNAH

SV: Ja visst är det det ;] Jeansjackor kan du köpa i näsat vilken butik som hällst, men det bäsat enligt mig är att köpa på second hand. Då är de lite gammla och slitna och oftast i snyggare färger än de från butikerna. Lycka till Puss

2009-05-12 @ 20:50:08
URL: http://hannahstone.blogg.se/
Postat av: Mintra

har en phett gammal bild på dej sofia. HAHAHHAHAH! ass gullligt

2009-05-13 @ 12:12:33
URL: http://khamyaang.blogg.se/
Postat av: laalaa

haha vad är drogs för nått

2009-05-18 @ 10:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0