"sofia"

tänkte svara på lite frågor.

Vad äre som kryper på golvet?vet inte de är nog min katt eller ja vet inte nu blir ja nästan rädd.

kan du inte öppna egen blogg?nejnej ja och frida håller ihop de ska ni veta.

vilken av dina killar har varit den bästa?haha alla killar man varit tsm med har man ju varit kär i men ni tror nog att ja säger jesper bara för att han är min kille just nu men de är han som är den bästa och vi är rätt så lika på nått sätt

och ja tror det kommer hålla ganska länge :) . 

vilken blondering(bleekning) andvänder du? jag andvänder MOOD de är skit billigt och jätte bra :).

förut så sa du alltid att du skulle fara till lycksele varför åker du aldrig dit längre?jag var faktist där på sportlovet men ja hade ju kille där förut osv ja saknar det jätte mycket och ska nog snart åka dit saknar mina kompisar där.

är du omtyckt i lycksele?nää men ja skiter i det ja vill bara att mina kompisar där ska tycka om mej ingen annan 


Kommentarer
Postat av: Anonym

äru omtyckt i lysksele

2009-05-08 @ 23:23:22
Postat av: Anonym

lycksele*

2009-05-08 @ 23:23:59
Postat av: Anonym

kommer du ihåg alla dina föredetta killars namn

2009-05-09 @ 11:25:38
Postat av: Anonym

skulle du klara av att vara utan smink en hel da ?

2009-05-09 @ 13:20:21
Postat av: umeåbrud.

Sofia,

jag måste bara få säga en sak.. folk är så jävla kaxiga på din blogg och slänger ur sig spydiga kommentarer hela tiden, om ditt utseende. men sanningen är nog att dom är avundsjuka för du är sjukt snygg. du är verkligen inte ful. plus att du tjänar kommentarer på att dom dummar sig så, låt dem hålla på.. de är dom som har dåligt självförtroende.

men till saken. jag läser din blogg då och då, och tycker verkligen att den är skitbra. du verkar inte alls vara fjortis, åtminstone inte i sättet. (ta inte illa upp) finns ju ingen tjej i dagens samhälle som inte är utseendefixerad, lr inte sminkar sig, mer eller mindre. du kanske tycker att det är snyggt med mycket smink, so what? de är väl din ensak. fjortis är ett beteende, och inte ett utseende. och jag tycker du verkar hur trevlig som helst, en skitfin tjej. du har en söt pojkvän, trevliga kompisar och är skitsnygg.

folket som kommenterar vågar inte ens stå för det dom skriver, de är det fulaste... om man kollar på din apberget, har du några kommentarer då på dina bilder där det står spydiga saker, liknande dom här? nej, det har du inte. det är för att dom inte kan vara anonyma och då vågar dom inte säga som dom tycker, för dom kan inte stå för det.



whatever, det här inlägget blev sjukt långt, men jag hatar alla jävla äckel elaka kommentar folk skriver. du har en sjukt bra blogg, och det är bra att du inte tar åt dig. tack iaf för denna blogg puss :)

2009-05-09 @ 17:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0