"Ffjidaa - svar på frågor."

frida, varförär du perfekt,
Haha, det kan jag inte påstå att jag är, but tnx :)

Varför är ni bäst? :)
Jadu, vi är bara det, det är så det är.

Hur fick ni eran blogg så populär?
Vi fanns med på kissies blogg i en halvtimme, då fick vi väll 100 besökare minst, sen har
några av dom fortsatt för vi vet att vi inte bara har läsare i uneå! Sen länkar vi oss som gallningar
överaallt.

Frida du e gullig
Tack. ;p

Frida hur kan du va så jävla sööt!  och inte fjortis?
Haha, jag vet inte xd

frida; vad får dig att bli riktigt glad, och riktigt arg? :)
Min syrra får mig ofta att bli arg, och typ när folk har lovar saker och inte håller det!
Och glad blir jag typ av det mesta, jag är glad som person!

vart köper du mest kläder?
H&M och gina! Fast jag har hittat Monki nu, I'm in lovee<3

vet ni någon bra blogg (inte eran)
Ja.. jag har inte nån favoit sådär..

hur många killar har du haft?
Egentligen har jag bara haft ett seriöst förhållande med en kille, varade i en månad ungefär, som kändes som ett år, han var underbar, men sen orkade jag inte mer, blev för mkt helt enkelt.

 vilka bloggar brukar ni läsa?
Jag läser hur många som helst, dessie, paow, kenza, kissie, lisaplace, en massa. :) och TH bloggar ofc ;)

 vem/vilka hatar ni mest på eran skola?
Kan jag inte skriva här, jag VET att dom läser bloggen. :P

 vad har du för betyg?
I julas hade jag ett VG resten G, tror dock det är sämre nu..

 vem är din förebild?
Vet inte...

vad vill du bli i framtiden?
famouusssssss

vad gillar du för musikstil?
Bara för att jag lyssnar på TH betyder inte det att jag bara lyssnar på sån musik, lyssnar typ på allt. :)

 när började du lyssna på TH?
För ca ett år sen.

 FRIDA! hur kan du hänga med Sofia? hon är ............... osöT? ;/
Du är bara avundsjuk för att jag har världens bästa vän :)


Sådärja! Nu kanske ni har lärt känna mig lite bättre! Fråga gärna mer, är öppen för frågor även när det inte är frågestund.<3<3

Kommentarer
Postat av: razo

"Frida hur kan du va så jävla sööt! och inte fjortis?

Haha, jag vet inte xd"



är du på riktigt? "och inte fjortis?" seriöst?!!?!1

2009-06-01 @ 01:35:21
Postat av: J

Vad ska du göra efter playboy?

2009-06-06 @ 18:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0