FFJIDAA - Dansuppv idag.

Ssho bitches ;*

Jag och emelie är hemma hos mig nu och sminkar oss och så.
Vi ska snart åka in till stan för genrep, sen blire uppvisning 16:30
Igår var vi hemma hos Elin och det hände lite saker, fast sen blev
det booring och jag och Ellen var trätta så vi gick hem! Hemma åt jag nudlar
såklart och såg på American Pie Naked mile, den var på tv igår.

Kanske kommer upp nån video eller bilder från föreställningen, efter som jag
antar att Mintra och Linn tar med sig kamera! Haha, men det hoppas jag inte!
Puss på däh som sofia brukar säga att jag brukar säga :)<3


Kommentarer
Postat av: ullis

haha josefine och frida :)

2009-05-17 @ 23:15:16
URL: http://ulrikasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0