"ffjidaa"

Hej bloggen, först vill jag bara hälsa till den där omogna
läsaren som ringde mig och sa att hon skulle sprida ett rykte
om at jag var olkoholist, aså jag bryr mig verklien! så jävla omoget!

Jaja, nu ör jag hemma hos elin, kkom nyss hit. Vi har varit ute och grillat
med massa kompisar och världenssnygging! :O
så jävla snygg, aja. Imorgon blire kulturnatta, men jag ska ta det lungt, för min pappa
ska va nattvakt på stan i morgon natt, men socarna från ersboda.

jaja, nu ska emelie och elin sova, och jag ska också sova snart.


Vet inte när jag kan svara på frågorna, jag har ju ingen dator, men det blir
så småningom! :)

så puss på er, ah, jag orkar inte skriva resten, som sofia bukar säga lalalla
Puss Godnattt! och ta det lungt med alkoholen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det märks att du går på socialen, din stavning är 100% klanderig

2009-05-23 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0