sofia


Original Video - More videos at TinyPic

Kommentarer
Postat av: .......

USCH, FYYFAAAAN VAD fjoooortiiiiiis, det ärfaaaaaan äckligt hur du ser ut.

2009-06-29 @ 22:19:28
Postat av: Emilia

Asså jag fattar inte vad det är för fel.

Jag har nyss läst igenom hela eran blogg och jag älskar den,<3

Nästan alla kommentarer som är lämmnade är sjukt taskiga. Som den åvan, asså det är så jävla fegt att vara anonym oxå när man skriver en sån sak. Och varför läser människan bloggen om han/hon inte gillar dom som ha den?

Asså jag beundrar er. Ni vågar vara den ni är.

Asså jag blir så sjukt irriterad när jag läser alla taskiga kommentarer.

2009-06-29 @ 23:15:05
URL: http://emiliaolofssoon.blogg.se/
Postat av: aleeekz

msn? ;)

2009-07-20 @ 17:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0