sofia


Original Video - More videos at TinyPic

Kommentarer
Postat av: klaaara

asså du ärså sjukt fin!

och du verkar så himla snäll oxå,

puss

2009-06-16 @ 14:38:51
Postat av: edrfghjklytfdrghj

ha en egen blogg förihelvete sofia. jävligt krångligt namn som tappar läsare.

2009-06-16 @ 23:03:05
Postat av: Anonym

Klara, är du dum i skallen?



Hon ÄR så extremt ful och äcklig, och nu Sofia, när du läser den här kommentaren så tänker du säker "Amen typ bah jag typ bah bryr mig inte asså what-ever" Men nej, det är bara ett skal kallas det. Du är en riktigt osäker fitta som säger att hon kommer klara av att visa fittan för 55 åriga män.



Usch!

2009-06-17 @ 03:21:46
Postat av: Anonym

var det skönt med jespers kuk i din trånga fitta?

2009-06-17 @ 13:24:05
Postat av: Anna

Vill bara säga en sak till dig s.k.a "KLARA" Det är nog du som är omogen om det är någon som är det.Att bara skriva sådna saker om Sofia. Hon är snäll tjej alla är vi olika.Tänk dig för innan du skriver något.Alltså jag menar föregående talare.Ni som inte har något vettigt att skriva så låt bliiii.

2009-06-17 @ 14:25:12
Postat av: Anonym

"Klara, är du dum i skallen?



Hon ÄR så extremt ful och äcklig, och nu Sofia, när du läser den här kommentaren så tänker du säker "Amen typ bah jag typ bah bryr mig inte asså what-ever" Men nej, det är bara ett skal kallas det. Du är en riktigt osäker fitta som säger att hon kommer klara av att visa fittan för 55 åriga män.



Usch! "



Word.

2009-06-17 @ 14:43:21
Postat av: blogg girl

asså först måste jag få säger, sjuk fin blogg! och jag tycker att det är jätte kul att läsa din blogg och kolla på dina webb videos! och en fråga hur får du ditt hår så fluffigt? och jag undrar också vars köper du ditt smink och vars köper du dina kläder dom är grymt fina! / blogg girl

2009-06-17 @ 23:21:27
Postat av: aa

asså sofia , du vet väll att typ alla snackar skit om dej?

2009-06-18 @ 00:07:36
Postat av: En flikka

heej :) åh, din sjal/scarf xd är jätte snygg var har du köpt den? (A)



vad äre du säger på slutet? xD puss på dej som sofia brukar säga elr..? haha xd

2009-06-18 @ 15:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0