FFJIDAA - jag vill bara göra en sak klar för er..

.. För dom som inte vet så driver jag också den här bloggen, det är
as många som har frågat om jag är med eller om jag bara gästbloggar typ
och är med på headern för att jag är Sofias bästavän.

Men så är inte, vi är bästavänner men utöver det!
Ja, jag driver den också, men jag upptaterar ganska sällan för att jag
har ju en egen blogg också! Som ni gärna får kika in i!

Och Sofia hade ju en egen förut, men efter som hon bara har den här
nu med mig så är hon inne på den ofta!
Men jag tackar för alla fina, söta emo kommentarer om mig.
jag vet att ni älskar oss! Puss på däh som sofia brukar säga att jag brukar säga!<3

//



MIN BLOGG! KLICKA!

Kommentarer
Postat av: hej

vill du vara emo?

2009-06-06 @ 23:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0