Svar del 1 - Fridas svar!

Jag har hört att frida gillar tjejer?

Haha, nej?? Vars har du hört det? i'm al about the boys!



Kan ni ta bilder på era rum?

Just nu ser mitt ut som ett bombnedslag, men det kanske fixar sig under dagen.


hur snygga tkr ni ni är på skala 1-10

Dum fråga? 10 såklart ;)

är ni singel?

Ja.


måste jag lära mig sminka mig bara för jag inte sminkar mig som er?

nej?

Förstår ni att många hatar er?

Yes, and we love it! Det är det som är roligt, se hur patetiska ni kan vara ibland. <3


Vad har du för betyg i skolan?

1 VG och resten G


Hur kan ni vara kompisar? Ni är varandras motsatser?
Frida är lite emo och söt och Sofia är ful och blond

Haha, ja, motsatser, vi brukar också kalla det så. Sofia är dag och jag är natt!
Nej, men vi började vara med varandra för ett tag sen och märkte att vi var hur
lika som helst! Nu går det nästan inte en dag utan att vi är med varandra.


frida: hur fan kan du lyssna på tokio hotel?

För att dom är mina absolut största idoler och jag älskar deras musik.


har du träffat tokio hotel?

Nej, men en europaturne går av stepeln i höst!<3


vad andvänder du frida för smink?
foundation, puder, solpuder, roughe, ögonskugga, eyliner, mascara, läppgland, ögonbrynsfix.




Sofias kommer senare idag! Puss på er som sofia brukar säga att jag brukar säga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN.. MENINGEN MED FRÅGESTUND ÄR ATT MAN SKA SVARA PÅ FRÅGORNA. FRIDA, SOFIA. HUR MÅNGA HAR NI HAFT SEX MED!!!!!!!!!??????????

2009-04-16 @ 15:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0