"Sofia svarar"

vad har du för betyg i skolan? jag går ju bara i 7an med jag har nog inga vidare men ja måste bättra på mej lite.


anser du dig som själv som fjortis? Nej


varför har du så stort hår? jag vet inte jag har haft de så länge så de är som en del av mej


varför är du aldrig i skolan?  jag
har börjat varadär nu. Innan så orkade jag inte.


vad vill du jobba som inom playboy?dom flesta ser playboy som nån snuskporr tidning men ja ser det mer som en möjlighet att visa att man itne skämms för sigsjälv och de är en väldigt seriös tidning och ja tkr att människorna verkar vara fantastiska


tycker du att du är fin? jag är väll inte fulast i världen men inte finast heller.


du sa förut att videorna var ett pr-trick, varför fortsätter du du då på samma samma sätt? Jag ville se ifall folk skulle ändra uppfattning om mej men de gjorde inte så mkt


Ser du dej själv som en fjortis?nej


Varför dränker du dig själv i smink och krämer sofia?.
Dränker är väll att överdriva men jag tkr om smink och ja e ful utan


Sofia: varför är du en sån stor fjortis? folk som missförstott mej kanske tkr det men de är heltfel uppfattning

du drömmer om att börja på playboy right? JA jag drömmer om att bli playboy.

Varför vill du jobba som playboy?


Sofia, hur fixar du ditt hår?Borste bara borste


Vad är det roligaste med att blogga?  Komentarerna =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå du har inte svarat på en fråga!

2009-04-16 @ 17:19:48
Postat av: undrar!

varför har du inte svarat på en fråga?:O

2009-04-16 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0